رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی
سرخط خبرها

بیک: انتظار داشتم به تیم ملی والیبال دعوت شوم | می‌خواهم بازی در اروپا را ادامه دهم

  • کد خبر: ۱۶۳۵۵۱
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
بیک: انتظار داشتم به تیم ملی والیبال دعوت شوم | می‌خواهم بازی در اروپا را ادامه دهم
بازیکن مشهدی و لژیونر تیم والیبال آکاوالی فنلاند گفت: با توجه به عملکرد خوبی که در لیگ فنلاند ارائه داده بودم انتظار داشتم به تیم ملی والیبال دعوت شوم، اما به نظر کادرفنی احترام گذاشته و مجددا تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، محمدرضا بیک در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص عملکردش در لیگ والیبال فنلاند عنوان کرد: خداراشکر می‌کنم فصل خوبی سپری کرده و عملکرد قابل قبولی ارائه دادم و به عنوان بهترین دریافت‌کننده لیگ فنلاند دست یافتم. همچنین با تیم آکاوالی توانستیم به فینال لیگ و سوپرکاپ فنلاند راه یافته و ۲ عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: یک لیگ فرسایشی پشت سر گذاشتیم. با هر تیم در لیگ ۳ بازی انجام می‌دادیم. در مرحله پلی‌آف نیز مجموعا ۱۴ بازی انجام دادیم. با این وجود کادرفنی و بازیکنان تیم از عملکردم رضایت داشتند و توانستم نمره قابل قبولی دریافت کنم.

بازیکن مشهدی و لژیونر تیم والیبال اوکاوالی فنلاند در خصوص عدم دعوتش به لیست تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد خوبی که در لیگ فنلاند ارائه داده بودم انتظار داشتم به تیم ملی والیبال دعوت شوم، اما به نظر کادرفنی احترام گذاشته و مجددا تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کرده و در اردو‌های بعدی حضور داشته باشم.

بیک ادامه داد: سابقه بازی برای تیم‌های بهروز عطایی را دارم و سرمربی تیم ملی از من شناخت دارد، اما تیم ملی در پست دریافت کننده هم با ترافیکی از بازیکنان باکیفیت روبرو شده است.

وی در خصوص وضعیتش برای فصل آتی و پیشنهاداتش از لیگ‌های ایران و اروپایی اظهار کرد: از هم اکنون از ایران و اروپا پیشنهادات خوبی دارم. برای هر فصل برنامه‌ریزی دارم و از قبل به تمام مسائل فکر می‌کنم. تا کنون مسیر خوبی را طی کرده‌ام و علاقه دارم کماکان در اروپا به کارم ادامه دهم.

بازیکن مشهدی و لژیونر تیم اوکاوالی فنلاند در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازگشت به ایران و رقابت در سوپر لیگ ایران را دارد یا خیر، گفت: هنوز برای بازی در ایران تصمیم نگرفته‌ام. امیدوارم بهترین تصمیم ممکن را برای ادامه مسیرم بگیرم و بتوانم همانند فصلی که پشت سر گذاشتم بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->